Socialiniai tinklai yra tokia išmaniųjų technologijų skaitmeninė erdvė, kuri vis dar kartais laikoma nauju dalyku. Tačiau visuomenėje šis fenomenas yra žinomas jau daugiau ne vienerius metus. Nomadomas.lt specialistai pastebi, kad socialinių tinklų administravimas ilgą laiką buvo naudojamos pramoginiams tikslams: pasidalinti savo asmeninio gyvenimo detalėmis, sužinoti apie neseniai pasirodžiusius filmus, pasidalinti savo kūryba su kitais ir panašiai. Bet pastaruoju metu vis dažniau pastebima, jog atsiranda socialinių tinklų administravimas ir jo svarbos raiška. Tai reiškia, kad žmonės pradėjo gauti finansinę naudą – pramoginė veikla, kuri anksčiau suteikdavo emocinį pasigerėjimą, dabar suteikia ir finansinę naudą. Juolab kad socialiniuose tinkluose galima save pristatyti ne tik kaip fizinį, bet kaip ir juridinį asmenį.
Socialinių tinklų administravimas užtikrina nuolatinį turinio kūrimą
Visgi pastebima viena problema – žmonės sukuria savo, pavyzdžiui, verslo paskyras, parašo kelis įrašus, įkelia nuotraukas ir viskas ties čia dažniausiai pasibaigia. Tai reikalinga, tačiau tokie žingsniai nėra pakankami, kad verslas būtų pastebėtas daugelio žmonių. Ypatingai tokioje rinkoje, kurioje kiekvienas nori išsiskirti. Tam yra reikalingas tinkamas socialinių tinklų administravimas: aiškių tikslų išsikėlimas, žinojimas, ką norima pasiekti.
Joks robotas neatstos gyvo žmogaus
Kadangi socialiniais tinklais dažniausiai norima padidinti tam tikro produkto žinomumą ir matomumą, svarbu bendrauti su auditorija. To negali padaryti joks robotas ar kitoks skaitmeninis asistentas. Patartina žmonėms priminti, kuo tam tikra paslauga ar produktas jiems yra naudingas, pabrėžti kiekvieno esamo ir būsimo kliento svarbą. Taip vyksta susitapatinimas ir kur kas greičiau atsiranda tarpusavio ryšys.
Svarbu skatinti įsitraukimą
Komunikacijos atžvilgiu socialinės medijos yra puikus pagalbininkas, kadangi galima klausti auditorijos klausimų, kviesti pasidalinti nuomone ir pan. Tai ypač patogu padaryti „Instagram“ platformoje, sukuriant vadinamąsias istorijas. Toks būdas leidžia kurti apklausas, į kurias galima atsakyti tiek pažymint atitinkamą atsakymą, tiek atsakant patiems raštu. Taip tik dar labiau didėja auditorijos įsitraukimas. Žinoma, tą galima daryti ir kituose socialiniuose tinkluose, kuriuose po kiekvienu įrašu galima paklausti, kokios skaitytojų patirtys, susijusios su aptariama tema.
Socialinių tinklų administravimas yra svarbus aspektas komunikacijos su auditorija procese. Bandant įtraukti klientus į procesą, kuriamas santykis su žmonėmis. Svarbu parodyti, kad kiekvieno žmogaus nuomonė yra svarbi. Tai naudinga ne tik klientui, bet ir pačiai organizacijai, jos tobulėjimo procesui.